blogg#1

hejs blogg.
nu har jag med en blogg, känns bra.
kan från och med nu flitigt skriva ner allt som häner om kring mig. senaste två veckorna har varit rätt händelserika. måndagen den fjortonde tog mitt nya liv fart. då var jag tillbaka i skolbänken. hade min första komvux lektion, ska nu under hösten läsa psykoligi a, historia a och naturkunskap b.
inte nog med det så skrev jag också in mig på körskola, ska innan nyår ha körkort!
vuxenpoängen fortsatte trilla in då jag måndagen därpå skrev in mig på arbetsförmedligen. sjukt bra jobbat av mig.
tyvärr har jag redan fått käppar i mina skolhjul då mina böcker inte kommit än..
har däremot ett grymt slappt schema så jag får väl glädjas över det iaf!
näe nu ska jag städa och göra lite nytta.

tack. emilia.

Kommenterer:
Postat av: Erik A

Hur går det med körkortet? blir det innan nyår som utlovat?


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback