dagen efter.

gårdagen bjöd på hejdå festande för jonna som snart ska flytta. på tisdag närmare bestämt. hon ska vara borta en smärre evighet, kommer sakna henne men jag hoppas hon får det kul kul!
imorse åkte gorby och loffert också till england, tycker loffert ska ändra sig och åka hem igen!
angående igår förresetn så var vi på riorio och roade oss, det var välanvända pengar, mycket trevligt ställe med skönt folk. hade ett möte igår med som jag vart lite skraj för innan men det gick bra.
navid modiri spelade på pustervik igår med, hade viljat vart där och kollat menmen, det kommer väl fler tillfällen.
knappt bakis idag känns ju bra. har tråkigt bara, ville se film men det går inget bra på teve alls och att ta mig ut och hyra en är liite väl satsigt alltså. skulle ju kunna göra lite nytta, städa eller så men nääe. spar nog det.
varför flyttar alla nu för förresetn, känns som det inte är en enda jäkel kvar i stan. andréa däremot gör en bra flytt. till egen lya, sjukt snygg är den också, det gillar jag. då ska vi ha massa vinkvällar!
jag vill också ha egen lägenhet. nuu! förövrigt 2006års önskelista ser ut så här: en lägenhet, en bil och en handkräm.
tack för nu. emilia.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback