fear no darkness promised child.

jaha, och det regnar förtfarande ute kan jag meddela. gick precis hem från dagen enda lektion på komvux i ösande regn. men inte nog med att det regnade elakt på mig hela vägen så tog det dubbelt så lång tid att gå som det borde eftersom det kom in vatten i mina slip-in skor. till saken hör att dom är av skin och det blev livsfarligt halt så jag kan säga att i uppförsbackarna såg jag förmodligen minst sagt lustig ut där jag halkade omkring. väl hemma iaf fick jag torra mys kläder på mig så jag blev nöjd iaf.
snabbt om gårdagen. en helt vanlig lat söndag slutade med lite små äventyr. vi skulle bege oss på bio inne i gbg. vi bokade och betalade i förväg. vi hade lite snävt med tid men räknade ändå kallt med att 25-30 minuter skulle räcka för oss. det hade det kanske med lite tur gjort med om väder och vind varit med oss. nu vart det helt emot oss och det öööste ner regn och det var sjöar på vägarna och massa himla köande folk.
det slutade väl med att vi fick våra bio pengar tillbaka och vi ist fick bege oss till frk olssons för en fik. där var det sauna varmt men mysigt. det hejdåades på hanna som började skolan igen. hon kommer dock hem nästa helg men det kommer vara ensamt ensamt utan henne!
en till som åker bort och är borta lääänge är ju jonna. hon åker imorgon och det kommer också bli tomt!! som oslagbart mycket singeltjejer har vi haft så mycket kul ihop ute på dansgolven och jag hoppas att vistelsen i london blir ännu roligare för jorrmen! det känns som att alla försvinner nu ut åt olika håll. det är ju skoj det liskom men jag vill inte bli kvar lämnad i alingsås! jag ska komvuxa klart sen ska jag också bort!

jag är inte säker på att jag gillar vuxenlivet som tränger sig på. det gick så fort efter studenten. allt var chill fram tills dess men nu måste man ta ansvar och göra ngt av sitt liv också. det är väl lite skoj med mest skrämmande tycker jag.

oh ett tillägg på 2006års önskelista: arrangerade äktenskap. inget krångel med känslor hit och dit. ett smärr krav är ju dock bara att ens respektive är tät. men det har väl ens föräldrar vett på att välja en med lite klirr i kassan. jag ska aldrig mer i livet bli kär. det var ett misstag att bli det sist.

det är förresten timo räisänen fortfarande som ljuder i bakgrunden här, rubriken kanske avslöjade det med.

oh, idag har jag ju viktiga saker att göra förresten. har teori lektion idag som jag tänkte gå på. till saken hör ju dock bara att jag nog borde slagit upp teoriboken och läst lite tills idag. vi planerade nästan in att träna idag med, hade varit skönt det känns som att det verkligen verkligen skulle behövas. jag har inte lyft ett finger på denna sidan nyår och jag känner mig rätt ur form. tror att det behövs om jag ska klara av hösten.

tack för nu. emilia

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback