2006

nyår närmar sig med raska steg och det är för mig precis som för tidningar och teve dags att tänka igenom året som gått. på rak arm så här kan jag säga att 2006 var ett toppen år. jag har haft så jäkla kul under året och tänker med glädje men iofs också lite vemod tillbaka på 2006.

2006 var året jag fyllde 20 men ändå vägrade bli vuxen. 2006 var året jag hade mindre än 10 vita helger. 2006 var året jag blev kär, både i v och i vin, ett tag dejtade jag v nu kilar jag stadigt med vin. 2006 var året jag slutade skolan och blev seriös nog att äntligen ta ansvar för mina studier genom att börja på komvux. under 2006 har jag skrattat och gråtit men som vanligt är det bara glädjen och skratten jag vill minnas, allt annat lägger jag bakom mig och minns bara de bra saker 2006 hade att erbjuda!

tre make jag gillar:
make up
make out
make difference

2006 stog roadtrips högt i kurs och vi åkte land och rike runt på äventyr. en gång skulle vi pröva att roadtripa till oslo, gick halv bra då vi startade dagen med att krocka.
2006 bjöd på mängder med underbara ljumna sommarkvällar. sådana kvällar som får mig att längta till att det ska bli sommar igen och det fort.
klassresan till bosnien/kroatien var årets och förmodligen mitt livs än så länge bästa resa. det var skratt glädje förvirring och tårar. det var lycka fylla allvar och lycka.
2006 var året jag fick dra på min en balblåsa och gå på studentbal. förmodligen både första och sista gången jag fick vara så vacker.
2006 var året jag tog studenten. efter fyra mer eller mindre flitiga år så var det äntligen dags att ta studenten. det var glädje och fest och gick alldeles för fort.
2006 fyllde jag också 20. inte så mycket hände iochmed det förutom att jag festar ännu mer nu, that we like.
2006 har vänner försvunnit ut i världen, reste, läst, jobbat. en del har kommit hem redan en del ska vara borta ett bra tag till. jag saknar er alla.
2006 var ett suveränt musik år med massa sweetalicuous music i luften. bäst av allt var nog om jag ska dra en..
 top 5:
john legend
billie the vision and the dancers
lily allen
robbie williams
paolo nutini



2006 absoluta sötnos, enzo! 
2006 bästa svenska skådespelade, tveklöst utan konkurans, kjell bergqvist!
2006 absolut, utan några som helst tvivel i världen hetaste man, JOHNNY KNOXVILLE!



2006 var också ett år kantat av mega mycket posing.



2006 absolut skönaste fest låt. bob sinclair, love generation. finns ingen låt som får mig på sånt toppen humör som denna låt, skulle jag så vara däckad så kommer jag garanterat på fötter igen bara jag får höra denna sjukt sköna låt.

random moments -06.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback