glory

har bloggat extremt dåligt denna veckan alltså. han nog haft en liten svacka kanske. däremot har allt annat varit på topp, så fint som allt är nu hare inte varit på evigheter! jag känner mig alldeled glad typ hela tiden och det är härligt! har haft en hyvens fin vecka alltså, saker har rullat på fint. svirade runt på stickt i torsdags och hade mighty kul. träffade a och tjingade på honom. myst och fikat hela veckan också med olika roliga typer så som tex loffert och hanna. var på musikalafton i fredags med med hanna, julia och emma. det var SÅ bra!! kilade hem till hanna&julia efteråt för att se idol finalen. grottmans markus vann ju som sagt, tycker inget vidare bra om honom. snygg-erik däremot, mmm...
i lördags vare fest igen. preparty hos emelie&K-A och sen vidare till scratch på pustervik. det var späckat med alingsåsare och kalas kuuul:)

men nu ska jag dricka te för jag har ont i halsen, tjenna.


Kommenterer:
Postat av: Sara

Bloggandet går oftast i svackor för många. Det är bara att ta nya tag när man har ork igen! :)

Postat av: Anonym

ja man har väl det, jag måste bara hitta rytmen igen :)

2006-12-04 @ 20:35:13
Postat av: Vikk

Åhh sitter du inne på Rico Wondahman´s nya skiva då?

2006-12-04 @ 20:46:31
Postat av: Vikk

Som jag förövrigt såg idag på Allum, åhh första gången på Allum också...himla skit vilket tråkigt ställe...men fyndat har ja gjort..hahaa

2006-12-04 @ 20:47:29
URL: http://vikktorius.inc.se
Postat av: emilia

naaj det gör jag änna inte tyvärr. allum ja, värst någonsinn. vad haru fyndat för kul?

2006-12-05 @ 13:48:11

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback