latest.

är det helg eller vilken himla dag äre egentligen? tillfällig sinnesförvirring. ja, jag bestämer att det är helg. igår festades det iaf big time och idag har jag följts åt av en baksmälla och en dos ågren. eller egentligen inte så mycket baksmälla, mer ångest isånna fall. but why? saker är onödigt att ånga. saker häner och det är bara att acceptera. jaja så kan det gå änna, varför ångra, man kan ändå inte göra ngt åt saken. på det hela tagen en trefvlig afton.
idag blire hemmakväll, hanna kommer nog över så ska vi planera lite för morgon dagen. den laddade, över hypade, stress framkallande, nyårsafton. verkar som det kommer bli rätt bra ändå. hemmafest, kommer bli kul. organiserad sådan och förhoppningsvis ska man slippa behöva gömma sina skor och väska. den lilla svarta är outfiten för imorgon. vinet är inhandlat och jag är redo för att festa in det nya året. åh. som om det egetligen spelar så himla stor roll, ICKE! en kväll som alla andra, förutom folks skyhöga förväntningar på allt. festen ska vara den bästa, man ska vara sjukt snygg, man ska ha hysteriskt kul, ha en perfekt fylla och allt detta brukar resultera i att jag vill gå och gömma mig för att slippa nyårsstressen.
man får inte roligare än man gör det. jag ska ha kul.



saddam har kolat.
vad tycker vi om detta? hängning känns ganska middleage alltså. och vad hände med den efterlängtade humanitära rättvisan? jag hade nog iofs röstat på att han skulle stenats, det är fina grejer det. eller varför inte en hanniball och mata honom levande till ett gäng grisar?

103893-234

Kommenterer:
Postat av: Mark

Jag hade röstat för att låta honom sitta i fängelse.


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback