slutspurt.

snart har jag pluggat ihjäl mig. de senaste två dagarna har varit hysteriska och det är tyvärr inte slut än. ååh! hur ska jag fixa detta!? giv mig styrka.

ikväll ska jag festa iaf, kommer bli skönt att få supa till lite ist för att plugga. (alkis tendenser?) men planering, åter igen planering. först äre tjejmys hemma hos carro. trodde det skulle vart på torsdag, men icke! så hem till henne på andra sidan stan, sen en vända på förfest och sen ut och svira. helkväll minst sagt.

skumt förresten att varje gång jag hör något knep om Y vill jag banta. vet inte var den reaktionen kommer i från. finner inte längre något intresse i honom men vissa saker är ändå keff att höra.

uppenbarelse! jag vet vad jag vill göra! det kom till mig igår då jag satt och tänkte på smink. hm, vågar nog inte säga det, någon kanske snor min min idé! oh det är en lysande idé och jag är övertygad om att det skulle gå hem big time!

tränade häromdagen igen, det är ju faktiskt hemskt kul! vill träna mer, idag blir det dock inget till fördel för festandet.

imorgon ska jag på AB också, kommer då vara snyggast i vårt hus på jul iaf, that i like. kommer bli skönt att bli lite ompysslad. ska beställa tid hos kiropraktor också och se om det blir något bättre i ryggen med, spännande.

/E.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback