wind down, biatchey.

vad gick fel? jag undrar så. gwen stefani har verkligen tappat svinget big time. inte mycket går upp emot gammal hederlig no doubt och även gwens egna solo race, i början vill säga. nu undrar jag, vad är hennes error? hon har alltid varit personlig och stört skön men nu ser eller hör man ju knappt skilland på henne och typ ashlee simpson. gwens sensate "hit" wind it up skär genom mina öron och jag vrider mig i kramper.(nästan iaf) och videon till gör det inte bättre. den är så sjukt ful. och låten så sjukt kass. gaah!  var bara tvungen att ta ut min avsky mot detta! så, nu är jag klar.

103893-233

Kommenterer:
Postat av: Mark

Jag tyckte hon var helkonstig i no doubt och finner henne ännu weirdo som artist under eget namn. Hennes musik speglar en genre som jag inte ens vet om den finns döpt.

Postat av: Vikk

Hon är ju grymmare än någonsin, iförsäg så suger ju Wind It Up, med hennes skiva har allt nåttt guldkorn...Och No Doubt är ju bara kul i en viss grad...

2006-12-28 @ 12:31:54

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback