braisch, göttisch.

måste..ha..nässpray!!!

aktiverade segisch datan i lånelyan för att lyssna på lite musik. varför? varför inte förlita sig på teven? det kan man undra, svar kommer snart.

är på väldigt kort tid inne på bok nummer 3 nu. satte häromdagen igång med ett öga rött av jonas hassen khemiri (också bioaktuell.) har plöjt halva och hade mina dagar inte vart upptagna med att knega hade den nog redan vart slut. bok två i ordningen av senast lästa böcker var underbar och älskad av alla (också bioaktuell.) av martina haag.

shoppat som en sinnes sjuk, en liten sammanfattning kommer i bildform i mitten på nästa vecka.

saker som gått olyckats under min tid i lånelyan:
(- mitt psyke.)
- 2 vaser.
- en orkidé sjunger just i detta ögonblick på sista refrängen.
- ett glas.
- en teve.

ja, tekniskt obegåvad som jag är vet jag inte vad som är fel, men något är fel. väldigt fel.

facebook vare med ja, detta fenomen som nu bombat oss efterblivna svenskar. givet är jag medlem. bli min vän (eller skit i det.) emilia olsson råkar vara mitt riktiga namn.

Kommenterer:
Postat av: maja

ett öga rött är så sjukt bra. ser fram emot filmen! läs också hans andra bok; montecore! själv läser jag just nu "anybody out there?" av marian keyes...


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback