mixed.

otroligt dålig update från min sida, längtar efter min egen dator. längtar efter mina egna katter hemma med som är snälla och inte bråkiga. mer än så längtar jag inte direkt hem faktiskt, trivs som fisken i vattnet här i lånelyan. synd att den är just låne bara och inte min egna.

idag har jag uträttat shopping med. nöjd. årets första par stövlar inhandlades. uppenbarelse kom på köpet också, jag är stöpt i fel form. har testat typ 5 miljoner par jeans och inga sitter som dom ska. fel på mig eller på alla världens jeans?
shoppade häromdagen med kom jag ju på nu, höstgarderoben börjar ta form.

läst och köpa massor med böcker det senaste med, känns bra att ha trillat in i läsefas igen.

ja sen så närmar ju sig lördag med stormsteg med, då anna åker..

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback