dan före dan före..whatev.

det är pytte få dagar kvar till självaste julafton, helt galet faktiskt. men galnast är nog ändå den totala saknaden på julkänsla. nu har jag duschat "hemma" och möttes av en glad överraskning, nämligen mamma som höll på att baka lussekatter till mig. helt sinnessjukt gott och jag har inte ätit en enda än i år.
vägrar duscha hos mig tills slangen och det är bytt för det ser äckligt ut. C hade som förslag att typ klä slangen i plast men nej. cyklar hellre hem till mami&papi så får jag lite motion också.

jul bjuder på mängder med fest med så jag hade tänkt ta hojen till systemet och fylla på förådet men så fastnade jag här som vanligt. skulle fått till frissan med och klagat lite på att det östes på med för mycket slingor. hm, kanske hinner kanske inte. annars är det ju en dag imorgon med.

i vilken hårfärg gör jag mig bäst?

   elleeeeeer..   

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback