basic shopping.

denna veckan har jag fårr uträttat lite shopping, det var skönt, lugnade nerverna lite. mest har jag shoppat basic grejer, strumpor och trosor typ men har också investerat i en ny snygg väska! har letat efter något i den stilen läänge så jag blev himla glad då jag fann den, och dessutom på rea!

 har både handtag och ett längre och avtagbart band så man kan bära den på axeln. friis & co, sten nöjd med deras väskor! 299 på rea.

 köpte endast en accossiar och det var en scarf, har blivit förtjust i denna lilla tygbit, vill bara ha fler nu! 25 spänn på indiska, som hittat!

 två helt vanliga basic tees från h&m, en 50lapp styck, älskar dom här billiga tröjorna, en kofta, scarf eller ett gäng halsband och det ser gött snyggt ut. billigt är bra!

 undiiies! mängder med strumpor, kan inte ha för många, på ett eller annat sätt så försvinner dom ju alltid så det är lika bra att köpa på sig. ca 70 för 5 par. 5 par trosor för ca 100lappen med, söta och praktiska. dom mönstrade med spets är dock mina favoriter, så himla snygga! ca 70 spänn styck, finns i fler mönster, h&m 4lajf.

Kommenterer:
Postat av: sabina

uh rea-fynd är det bästa som finns, typ! haha ;)

Postat av: sabina

uh rea-fynd är det bästa som finns, typ! haha ;)

2007-02-22 @ 00:06:01
URL: http://sabinas.blogg.se

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback