best of it.

hur hårt man än försöker så går det inte. för vissa är det bara fysiskt omöjligt. jag är en sån. hur mycket jag än vill, hur mycket jag än skulle banta, träna och styla skulle jag aldrig bli så där snygg. så där modellsnygg. näe, även om vart ända unns fett på hela min kropp ersattes av snygga lagom-muskler så är ändå mina ben lite för korta för att se proportionerliga ut och mina hips wont lie, dom är breda och sitter där dom gör vare sig jag vill eller ej. taxbenen är blekfeta och fläckade av fördelsemärken. försöker intala mig själv att kalla dom skönhetsfläckar i stället. men det är svårt, ser inget vackert med dom. bikinisäsongen kommer som ett slag i magen men fram tills dess kan jag ändå känna mig trygg i kläder som visar bara precis så mycket som känns okej. nu jävlar ska det laddas inför beach -07. jag ska bli slim, skinny och i år också brun! öpsnak mig lycka till.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback