drickes!

igår var en på det hela taget bra dag. gick lååång promenad på dagen. härligt, fast lite ont i benen idag. sen skulle jag handla lite, ja då finns ju självklart inte allt man vill ha, så irriterande. sen blev det fika och mys hemma hos H, L var också med. myste kvar där ett tag innan det var dags att i sälle av A gå till F&F för ett par glas. där mötte vi upp med E&J. vi investerade endast i ett glas var, resten gick på huset, hoho. tack!
sen skulle vi på efterfest med några och det var då jag blev kluven. där träffade jag nämligen två människor som jag inte kan avgöra om dom var stört sköna och trevliga eller om dom var två av de mest arroganta och vidriga personer jag mött.
resultatet blev iaf att jag satt och snyftade och grät i soffan och A&E fick trösta mig. sen blev jag gladare och åkte hem. för sent dock, sov bort halva dagen nu bara för det känns det som.

nu ska jag kasta i mig frulle och sen vankas det nog en power walk. sen så har jag beslutat att synda idag. min syster har bakat en kladdkaka, glutenfri dessutom, då får man allt passa på. får väl gå en extra lång promenad för att kompensera.

Kommenterer:
Postat av: Viktor

Se vad snäll din syster är! Bakar t.o.m glutenfri kladdkaka!

Postat av: emilia.

äh tyst på dig :p

2007-02-16 @ 17:47:58

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback