hiphopish, kind of childish.

en sak jag undrat och funderat på är varför hiphopare måste ha så coola namn? visst kan det väl vara lite ballt men ganska så löjligt också. barnsligt gulligt på ngt sätt. tex mr combs, hur föredrar han att man hälsar på honom? "god dag sean" eller " yo diddy, vad är uppe?"

Kommenterer:
Postat av: Viktor

jag tycker typ Indie band och sånt har konstigare namn igentligen.. typ Death Cab For Cutie liksom?!? Sen finns det ju tusen gånger sjukare men såklart kommer jag ju inte på nått, Men många rappare är ju lite väl asså.., man är ju lagom trött på alla "Lil'" också haha

Postat av: emilia.

haha alltså, nån som tog åt siiig? :D hihi, hade inte vikktorius i åtanke då jag skrev, jag lovar! :)

2007-02-21 @ 12:53:20
URL: http://imilija.blogg.se
Postat av: Viktor

Hahaha nee nee, du har helt rätt i det du säger, men det finns ju som sagt konstigare namn inom andra genrer, men hiphop är ju barnslig iförsäg, kan man tjäna pengar på att bara prata i takt om hoes och cash så är det nånting som inte stämmer..:)

2007-02-21 @ 15:08:33

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback