it's all a mess.

hur kan folk, killar, så enkelt låta sig luras av magin hos ett par svarta smala jeans!? vet dom liksom ingenting om underverken ett sådant plagg kan åstakomma? hur kan man poppa en fras som "du har så snygg knopp" utan att känna till den, bokstavligt, nakna sanningen? sanningen som i mitt fall är blekfet och inte alls omslagsvacker.

ibland känns det som falsk marknadsföring, jag utger mig för att vara snyggare än vad jag egentligen är. en snyggt förpackad skit present. känn dig lurad liksom då outfiten väl har fallit. rätt BH fixar en sjysst hylla men annars, inte mycket att hänga i granen. tji fick duu!

så till alla män, pojkar, killar där ute, ring uppdrag granskning eller kanske plus och reklamera mig, varan höll inte uppgiven kvalité!

Kommenterer:
Postat av: Hemlig beundrare / föraktare?

det svarta döljer detaljerna och skuggar helheten med lite glamour istället. går inte misslyckas med ett par svarta jeans. men du har rätt. hyllan kunde varit större.
dessutom tycker jag du har en kropp som är to die for....runt kvart i 3 efter fyra tequilashottar.. *blink*

2007-02-09 @ 13:28:29
Postat av: emilia.

hm jag vet inte om jag ska tacka eller ej. du har rätt gällande svarta jeans, går sällan fel i ett par sådana, men som sagt, falsk marknadsföring. ciaao

2007-02-09 @ 15:57:21
Postat av: maja

men du ÄR ju toksnygg kvinna!

Postat av: Anna

tokbra skrivet! santsant.

2007-02-13 @ 13:46:26
URL: http://annasbl.blogg.se

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback