kort och konsivt..iaf ett försökt till att vara det.

tänkte försöka sammanfatta helgen som gått, punktform möter flytande texy och allmänt svammel.
till att börja med förresten så har mina naglar blivit långa och fina och bara det var en bra början på helgen att upptäcka detta, ja tills en nagel fick en spricka. dom får vara fina några dagar sen får jag kapa dom en bit.

helgen var det ja, i fredags var det TH som gällde. förfest med brudarna. var längesen jag förfestade ihop med tjejgänget, hade kul kul och väl på TH hade jag ännu mera kul. det var en toppen kväll verkligen, skit nöjd är jag. bidragande orsak till endorfin-svall, kel med alingsås i särklass hetaste hunk.

lördag, teve kollande, slappande och pajbakande inför tjejmiddagen, denna afton med mitt "gammla" tjejgäng + lite annat löst folk. eller ja, löst folk var det väl kanske inte, vänner till C. jätte trevligt på alla vis med smaskig mat och otaliga glas vin.
hade inte alls festande ens i åtanke för lördagen men efter vin och ett par goa festlåtar längtade jag ut och det gjorde L också. vi kilade till TH (igen.). sagt och gjort, spontanfestande och nya polare är kul! bestämde oss för att ringa gemensamma vänner för efterfest.
i <3 efterfester.
gratis öl och kel med diverse goa gubbar, flummande och en halkig promenad hem på morgonkvisten och veckans festande var avklarat.

söndag, vaknade med en huvudvärk som inte var av denna värld, skallen sprängde och jag var överlycklig över att vara hemma i min säng och inte däckat i en fotölj nånstans. satte mig upp, svalde en ipren och la mig försiktigt ner igen. minsta rörelse skakade om skallen helt otroligt. låg blixtstilla, blundade, andades och väntade på den lilla tablettens helande effekt. en halv timma senare vågade jag mig på skakiga ben upp för intag av frukost. efter det känndes allt bra mycket bättre.
slappade hela dagen tills det vid 18tiden var dags för ljusparty (typ tupperwearparty fast med doftljus osv.) vänninor och arbetskamrater till mor min kom inkl C&L. treefvligt, skvallrade om kvällen som gått, drack te, sniffade på- och köpande av ljus.

härlig helg, jag längtar redan till nästa!

/emilia - luremus of the weekend.

Kommenterer:
Postat av: maja

i want to know who the hot hunk is. NOW!

Postat av: maja

i want to know who the hot hunk is. NOW!

2007-02-26 @ 21:32:36
URL: http://majakarolin.blogg.se
Postat av: emilia

tss, det vet jag inte om jag kan säga rätt ut så där ;)

2007-02-27 @ 11:50:45

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback