tio, nio, åtta..

10 favoriter:
Färg: svart, grått och grönt.
Mat: paj, framaförallt kycklingpaj.
Band: alltime favourites, r.e.m
Film: high fidelity eller kill bill 1&2.
Bok: älskar bridget jones och böcker i den stilen.
Sport: ridsport. sen älskar jag att promenera också.
Årstid: våren.
Veckodag: fredag.
Glassmak: pecannötcola, smask!
Tid på dygnet: kvällen.

9 för tillfället:
Humör: irriterad (på min syster)
Smak: längtar efter choklad.
Kläder: mysbyxor, myströja och tofflor.
Bakgrund: på datan?
Nagellack: trins nailrapair.
Tid: 11.40
Omgivning: hemma, lite mörkt, teve i bakgrunden.
Irritationsobjekt: så klart min syster. har inte dragit jämt på en vecka nu.

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: ja det var nog roberta.
Screen name: öh?
Husdjur: en katt, gustav hette den.
Piercing: helöt vanliga hål i öronen.
Förälskelse: haha erik hette han.
Musik: tja, jag hade en miljon olika absolut skivor.
Bil: hoho har inte fått min första bil än. däremot fick jag min första visdomstand häromdagen.
Kyss: jag är ledsen men det är inget jag minns faktiskt.

7 senaste:
Cigarett: röktes igårkväll.
Mat: kyckling och ris, gårdagens middag.
Dryck: saft innan jag skulle slagga.
Biltur: hem från anna igårkväll.
Kyss: hm, ja det är väl kanske två veckor sen nu.
Spelad låt: lyssnade igår kväll innan jag skulle sova men minns inte på vad.
TV-program: desperet houswives igårkväll.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: vem har inte det liksom.
Blivit arresterad: nej.
Badat naken: ja det händer väl iaf nångång varje sommar.
Varit med på TV: ja.
Kysst någon du inte känner: öhja.

5 nej tack:
Kläder: kråsskjorta.
Mat: korv.
Musik: dansband
Dryck: mjölk.
Personlighetsdrag: hm, det flesta personlighetsdrag är väl ändå rätt intresanta. i lagoma mängder.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: kollade på teve med anna.
Du kan höra just nu: teven, min enerverande syster, mor borstar tänderna.
Du inte kan leva utan: familj, vänner, fest och nöjen.
Du gör när du har tråkigt: kollar teve, sover, läser tidning.

3 personer:
Du kan berätta allt för: h, a, l
Du tycker om: kan inte välja bara tre.
Du inte gillar: j.

2 val:
Kaffe eller te: te.
Vår eller höst: vår.

1 önskan: slår en önskning in om man berättar om den?

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback