twisted.

twisted weekend eller vad. ja ungefär som vanligt. efter knäckningen av cidern i fredags så hare rullat på. rullade på himla vackert med ända tills det där sista slutgilltiga glaset vin i går kväll. har jag blivit klen? jag har inte haft några problem med fest två kvällar i rad innan men nu, ett par glas och jag klappade ihop. piinsamt!
hotellet i fredags, himla kul vare faktiskt. träffade massa kuligt folk som valigt och sen of iväg på efterfest med E och dom. alltid lika kul. träffade ett par jag inte hälsat på innan heller. jaa, A däckade väl som vanligt av, eller med någon. slaggade ett par timmar i en fotölj innan jag fick skjuts hem. undrar om han var kapabel att köra egentligen. igår lördag vare 21års fest hos L. det var trevligt och trevligt folk, de flesta iaf. trevligt vare också tills jag överdoserade på vin. jaja så kan det gå. är nästan lika glad som vanligt idag igen så ingen skada skedd. kanske ska träffa D idag men får se alltså. känner mig ändå lagom fresch idag så jag får se om jag lyckas pinna nånstans.
nu i vilket fall som helst kollar jag och juliette film, eller teve i allmänhet men just nu rullade en film. ska nog försöka äta ngt också tror jag kan vara bra. jaja, åter kommer.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback