let it be.

har bloggat dåligt denna veckan. kanske för att jag inte har något som tynger mig, eller eldar upp för den delen.
har varit flitig på att promenera i veckan iaf, det känns bra. jag gillar att gå, så länge jag inte får skoskav kan jag pinna på både länge och väl.  har dessutom inbillat mig att det är urbra att gå nu då det är snö ute, blir västa teräng promenaden då och det ger typ bättre träning. haha men vad vet jag?
två goa återseenden igår med förresten. först vare fika med malin. lite skvaller och allmänt catch up snack och sen en svänga hem till sams nya lya. mysigt vare där, vill också ha ett booo! trillade dessutom in mitt i middagen så jag fick sallad att knapra.
nämnde jag att jag häromdagen lärde mig koka ris?! fattar inte varför jag inte lärt mig göra det innan, i love ris!

ouf vill renovera bloggen med men är ju sånt teknikoffer att jag inte kan det själv, så irriterande!

snart helg! undrar vad det bjuds på för äventyr denna gång.

tack. /e.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback