mañana.

minst sagt skruvad helg. men skön. mycket fest, mindre sömn. men vad spelar det för roll, jag sover igen det i veckan, det är ju inte som att jag inte har tid att vila då liksom. ah skönt. synd att det rullar in så klent med cash på att sova och chilla. är lite trött i huvudet nu men ska redogöra för helgen imorrn tänkte jag. idag bara dricker jag te och försöker se rakt typ. många ups och några få downs. ja aldrig blir man väl riktigt nöjd. men det kanske är bra. eller? jag vet inte, bara man inte blir ledsen. ingen idé att vara det, nädå. pinna på bara. vet inte vad jag snackar om så noga.
tänkte ändå vara så kreativ att jag ger er en dagens låt: basement jaxx - take me back to your house.

ciao. /E

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback