p3, p3 über alles.

oh, hörde koops 'come to me' på radion förut. underbart! tänk va många peeps i vårt vackra land som på en och samma gång fick de ljuva tonerna forsande in i öronen. sammanhållning! jag minns hur jag reagerade första gången jag hörde låten. jag kände mig så som en avslagen dricka smakar. efterfest, lite sliten, mindre pigg, men plötsligt, koop!
jag hoppas att alla dom som i detta ögonblick hörde koop för första gången kände som jag gjorde vid första nära-koop-upplevelsen. divine!

det sjuka nu var också alltså att efter en stunds lyssnande på mitt älskade p3 och frank liras helt plötsligt regina spektor och better. p3 vet hur en slipsten ska dras!


smakprovisar, varsågod.
koop - come to me
regina spektor - better


update! tack vare min mindre smidiga formulering ser jag nu att man får intrycket av att koop låten fick mig att må som en avslagen dricka smakar. fel, det var så jag mådde tills koops toner nådde mitt öra, sen vare andra bullar!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback