var hälsad o store blogg.

fenomenet blogg har på ganska kort tid växt sig stort och jag älskar att både skiriva men så klart också läsa andras underhållande, intresanta bloggar. men nu väntar jag på en blogg katastorf. kanske är det att min vardag är lite trisst ibland som gör att jag fick denna lite sjuka längtan men nu vill jag smälla upp aftonbladet och mötas av rubriker som: bloggen tog hennes liv. eller bloggen är far till barnen. eller styckmördad blogg funnen i vattendrag. den som väntar får se. nån psyksvag liten stackare måste det väl finnas som blir besatt av bloggen, eller kär i bloggen eller börjar be till bloggen och bygger ett litet bloggaltare där den offrar wow-spelare till fördel för bloggvågen eller ngt?
väntar med spänning..


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback