vinterland.

vad har vintern tagit vägen? ja borta är den iaf och fan va skönt det är alltså. har ändå som de flesta andra gått och klagat över att vi inte fick en vit jul osv men sen slog det mig också hur galet praktiskt det faktiskt är utan all jävla snö och is. stort fan av hoj som jag är så är jag mäkta glad över att det är barmark utan varken massa förädiskt slask och is och snö upp till midjan. tack växthuseffekten. men iofs ska man ju inte ropa hej innan ma är över bäcken och inte ens halva januari har ju gått så det värsta är ju faktiskt fortfarande kvar. återstår ju nu bara att se var frebruari har att bjuda på. men ja, inget ont som inte har ngt gott med sig. tråkigt att polerna smälter men vi har barmark iaf. iofs så regnar det ju mucho mycket men ja. hällre det är snöstorm. prata om vädret förresten, vad är det att göra liksom? jag är varken 60+ eller sittande i en stol hos frisören. dags att sluta helt klart.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback