yesterday was a good day.

gissa vem som gjort låten med samma namn som rubriken då! ah, en smärre utmaning för er.
men i vilket fall som helst, yesterday actually was a good day, på gränsen till fabulous nästan. gick upp tidigt (9), gjorde mig i ordning, slappade, bloggade, sen kom H&L och hämtade mig för en tur till ikea. i love ikea verkligen. min längtan att flytta kom tillbaka. fortfarande, noll jobb = noll pengar, alt noll rik man = noll lyxvilla.
smilade runt och njöt hela dagen igår nynnandes på diverse ljuva toner. rättelse, sjöng för full hals och det var knappast några ljuva toner men kul hade jag och glad var jag.
på kvällen fick jag för mig att rensa i min garderob och slänga alla kläder som krympt (ja krympt!) eller som jag bara inte vill ha kvär längre. massa plats för nytt nu, hohoo. synd då bara att jag inte har råd att fylla på just nu, damn verkligen.
dom kläder jag ratat ska raka vägen till..tja, polen eller uganda eller estland eller..ja. bort ska dom iaf, hoppas nån blir glad för dom.

nu frukost!

Kommenterer:
Postat av: maja

jag ska också rensa i garderoben! det känns så bra när man gör det... och så blir det ju plats för massa nytt... :)

2007-01-05 @ 14:01:02

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback