autumn.

den otroliga avsaknaden av sommar har gjort mig sugen på höst. går och fantiserar om att glida runt i snygga stickade tröjor i naturfärger. en snygg, eligant och skönt höstjacka/kappa och ett par snygga höst stövlar i skinn med klack. oh jag älskar klack, det ska jag defenitivt ha på höststöveln.
efter flera år som blondin med är jag sugen på att lagom till hösten bli brunett med.

Kommenterer:
Postat av: maja

ja jag tänker också på hötoutfits! och jag tänker också låta håret bli lite mörkare, det känns ganska naturligt på nåt sätt. stövlar med klack är bra, jag röstar för!

Postat av: Anonym

brunett med förklädde och hästsvans?
kan funka med mycket uringat ;)

2007-07-26 @ 12:24:22
Postat av: bjugg

NEJ NEJ NEJ!! det har ju varit höst hela sommaren då kan man ju inte längta efter mer höst ju. jag säger nej helt enkelt. SOMMAR istället :)

2007-07-26 @ 21:34:41
Postat av: emilia.

maja: ja jag läängtar typ, känns så fel på ngt sätt att längta efter höst redan :)
M: klart det funkar, det vetty :p
bjugg: jag ska till thai så jag får min sommar då, höhö. ös på med regn! :D

2007-07-26 @ 22:41:45
URL: http://imilija.blogg.se

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback