inte som andra bloggare.

de bägge käcka internetbutikerna nellyochnoel.se och kyssjohanna.se är två blogg älsklingar där man på var och varannan blogg kan se och läsa om folks favvis plagg och assocearer. jag är just nu trött på det och har ist plockat ut de fulaste sakerna jag kunde hitta på dessa sidor.

 

nu då spicegirls har återförenats sitter det ju fint med att fira med en babyspice kjol och ett par scaryspice leggings i lack. båda ligger på rea dessutom och smäller på 159 respektive 299.

 

för att hedra tjockiskulturen en aning mitt i all bantningshets så vad passar väl då bättre än ett frossigt burgar halsband? en en skitful ask att ha dina tjockis smycken i. så perfekt! 299 för burgaren och 175 för lådan.

Kommenterer:
Postat av: angie

hahahaahahahahaahaha dom måste jag ha


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback