inte som planerat.

ja hur ska vi nu sammanfatta gårdagens utekväll? respekt blev stället vi valde att förgylla med vår närvaro. lagom bra kan man säga så här i efterhand. det var jag och kanske 4 tjejer till på stället med hårfärgen blond. sammanlagt var vi väl kanske 20 personer som var vita (där var ludde tillochmed inräknad). inget fel på det förutom att det inte direkt var min kopp te om vi säger så. 50 cent och jag går inte riktigt hand i hand. nej mer fuldans och öl tack.

vidare till hemfäreden som jag skulle vilja summera med en lista. 5 orsaker att hata västtrafik.

- dom vägrar låta en åka med gratis.
- dom menar på att 5 kronor och 50 öre inte är pengar nog att betala med.
- det går inte att betala med kort (det går det minsann att göra på SJ)
- det finns ingen restaurang vagn på pendeln.

- ingen av tågvärdarna kom och la en filt över mig då jag hade somnat och frös litegranna.


plus i kanten däremot är att dom var vänliga nog att inte slänga av mig med motivationen "jag har inte hjärta att slänga av en ensam tjej mitt i natten". vi lyfter på hatten och tackar för det!


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback