mångsysslare

skön dag. började tidigt och slutade också jobbet tidigt. en svänga på stan, investerade i en lunch. for hem för dusch och piffning och så iväg till göteborg med ludd. han shoppade och jag vimmsade efter och var trött. är hela tiden trött, för trött för mitt eget bästa. lätt illamående och med regelbunden huvudvärk, glutenintoleransen slår tillbaka, jag känner det. måste ta mig i kragen, det är inget bra för min kropp detta. jag har fan ta mig inte ens gått ner i vikt av detta, inget gott har jag fått ut av mitt mjölmissbruk. måste sluta innan jag blir sjuk på riktigt nu alltså.

under vår vandring genom staden stannade helt plötsligt allting upp.  som en ljuv uppebarelse kom han gående. min hemliga förälskelse, christer lundberg. oh lycka. min idol tillika radiofavvis. huvudvärken försvann på stört och jag firade med att köpa en flaska brämhults citronjos. kvällen var gjord.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback