move on.

jess ytterligare en festkväll till ända, avklarat med stil och glans. eller iaf så hade vi det skit kul och det är väl huvudsaken. jag har för tillfället också tappat bort min kamera, den ligger någonstans i mitt rum. i mitt rum kan man gömma illegala flyktingar för där är så stökigt att ingen hittar nånting. släng in dom, vänta i 5 minuter och dom är väck. måste ta och städa. innan flytten på fredag.

flytten ja, ska bli kul även om det bara är tillf'älligt och jag kommer hem igen om några veckor. på fredag, woho. slutar tidigt på torsdag så då blir det tvätta och packa. det är ju ändå rätt lång tid så jag kommer behöva ha med mig ungefär allt i garderoben och tusen prylar till.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback