om att jobba.

ja, nu när jag börjar komma in i det på riktigt så börjar jag nästan trivas med att vara en arbetande människa. ibland avskyr jag det till leda dock men mest är det ganska kul faktiskt. fast jag blir trött trött, får ont i ben och rygg, ler så brett jag kan mot alla kunder fast jaga bara vill skrika att dom kan gå hem till sig själv och dricka kaffe, men mest är det kul.
duktig känner jag mig som har ett jobb, vuxen.
nu när jag praktiskt taget kan så vill jag flytta med. först var det bara en liten tanke inne i skallen om att det hade vart kul. men nu då jag tänker på det och inser att jag verkligen kan nu då jag har ett jobb så är det nästan det enda jag går och funderar på!
kan komma på mig själv med att tänka saker som "dom där gardinerna hade suttit fint i köket" eller "mysig kudde, den kommer vara fin i tevesoffan" hm, vilken tevesoffa då i vilken lägenhet?!
men jag vill jag vill, och det snart!


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback