katastrofen är ett faktum.

varfööör!? varför missbruka på detta viset, jag blir så ledsen alltså! cubus liksom, CUBUS! har någon någonsin handlat nånting på cubus? näe skulle inte tro det va, äckel affär. och NU! nu har dom DÖDAT en av mina absoluta älsklingslåtar i sin smutsiga reklam. njut, NJUT en sista gång, varsågoda, goodnight moon!

Kommenterer:
Postat av: maja

åh tack att det finns fler som inte gillar den affären! den är raktigenom tråkig.
och goodnight moon är en sickobra låt!! killbill liksom.
kraam

Postat av: Vikk

Asså vad är det med den affären liksom? Den känns ju typ bra när man ser reklamen och sånt, men jag skulle fan aldrig sätta min fot i den av någon konstig anledning, jag menar den kan ju inte vara sämre än H&M igentligen... H&M suger ju nämligen haha!

2007-03-25 @ 20:08:31
URL: http://www.myspace.com/vikktorius87
Postat av: emilia.

maja: jag hoppas cubus konkar snart! hela kedjan!

vikk: passa dig för att snacka skit om h&M :D i loove h&m! men cubus ja, vad är det för ställe? dom kan ju omöjligen gå runt liksom!

2007-03-26 @ 12:33:57

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback