godkväll.

trötthet alabama. funderar på om jag ska kika på teve en stund eller krypa ner i sängen och läsa bok tills jag blir så trött att jag somnar. ska upp tidigt imorgon och jobba svin länge. hela himla dagen.
har massor med planering att göra. festandet i borås som aldrig blev av, hälsa på annis i lund, hälsa på hannis på öckerö, ta mig tid att åka och rida. så mycket att göra och så lite tid. två hela veckor går ju bort till thailand också. ska iofs bli suuper skönt men två veckor, ja det är rätt lång tid.

spec för A så kommer en rätt halvtaskig bild på luggen nu med.


nu ska jag planera maten för imorgon. hoj!

<3

Kommenterer:
Postat av: A

oj va fiint!! men är det inte jobbigt? får du platta den varje dag? eller ditt hår anske inte är så busigt??

2007-09-20 @ 13:33:57
Postat av: maja

sötislugg!


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback