nån mer än jag..?

som var övertygad om att detta var en liten tjeja? sångaren/sångerskan i tokio hotel alltså. hade lika väl kunnat vara amy winehouses lillasyster. men nej, bill heter den tydligen.

image285

Kommenterer:
Postat av: maja

jag vet! första gången jag såg videon till monsoon så satt jag bara där och försökte bestämma vad "den" egentligen var för nåt. sen tog jag hjälp av mina logopedöron och lyssnade efter diverse grejer i rösten för att försöka avgöra. det var faktiskt då jag förstod att det var en kille! (och om du börjar stamma, kom inte till mig, för jag är inte så bra på just den biten....) kram

Postat av: emilia.

haha! precis samma då med andra ord fast jag tog inte hjälp av mina eller andras logoped skills utan en vän som hade koll. helt sjuklt alltså! kan ju inte vara så kul att bli kändis och alla tror man är tjej då man är kille va?!

2007-09-17 @ 19:31:35
URL: http://imilija.blogg.se

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback