blott en dag.

bilddagboken har som bekant blivit en aningens hackat och jag är rädd att min lösenord hamnat i i fiendens klor. det hade vart illa.

nu har jag nyheter att leverera gällande jobbsituationen. helst hade jag velat ha trumpetfanfarer till mitt förfogande men vi får klara oss utan. jag är friskförklrad! och vill det sig riktigt illa är det bara att pallra sig till jobbet redan imorgon.
jag som åter vant mig vid att vara en äkta skön slappis. och jag ÄLSKADE var enda minut av det.

åter jobb och åter inkomst, vilken fröjd.

den eventuella liknelsen vid kärlek jag hintade om sist är högst obefintlig eller kanske lagd på is, dvala, icke existerande, sakta men säkert. vet inte vad jag ska sätta för ord på det hela. överspelat eller ej?

snart tror jag mig också ha lagt beslagpåen snärre datormaskin. såfnt.

nu tackar jagför mig och förbereder mig mentalt på kommande dags prövningar.

oh, måste bara tipsa om en bok. jonas hassen khemiris montecore. läsvärd.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback