uppåt(med mycket tur)framåt.

ja. pga datorlöshet kommer en allmän uppdatering på allt som hänt (och inte hänt) det senaste.
saker och ting börjar ordna upp sig. har nu hemnummer, bredband och tillslut kanaler på teven. så fint. dock fungerar ändå inget av det. plockat på mig en telefon från mami&papi idag. kanalerna dröjer ett par veckor och ja, en dator, måste bara baxa en dator med. kan väl inte vara så svårt?

sen har lite av vad jag vill kalla en tragegi inträffat. det var länge länge sen jag kände något liknande och jag är inte säker på att jag gillar det. livet, allt är så mycket enklate utan känslor inblandade. kan man be att få en känslomässig lobotomering?
kanske redan inträffat för det känns som att det är så jag reagerar och agerar.

åh jag blir tokig på mig själv. är jag sämst i hela världen på att hantera feelings? jag har iofs en ihållande teori om att jag kanske ändå är mer kär i känslan än i objektet. det kanske inte låter vettigt alls. kanske bara är jag som försöker hitta något slags försvar?

jag vet inte.

nu ska jag ta mitt pick och pack och pallra mig hemåt.

tack för idag. <3

Kommenterer:
Postat av: joel

Världen är så lite så... måste ha missat dig, vad gick du på gymnasiet?

2008-01-08 @ 22:20:07

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback