dagen efter kvällen före.

igår var det alltså dags, midsommarafton.
i kronoligiskordning:
välkomstdrink, matlagning, äta, kaffe, kröka, singstar, dans natten lång.
en ganska så fantastisk kväll om jag får säga det själv.

idag har allting gått långsamt. timmarna har segat sig fram, rätt skönt iofs, jag hade ju inte bråttom någonstans. hemmamys med movie och onyttigheter. ganska trevligt det med.
funderar stark på att sparka mig själv i baken och ta mig i väg och träna någon dag. eller kanske inte bara någon dag utan alltså börja träna rent allmänt.

flytta hem till mig själv igen borde jag med göra snart. det är lite segt att bo med hela familjen igen men samtidigt skönt att slippa vara ensam. (sen att mamma fixar mat med är ju så klart ett plus..)

en annan sak med förresten som jag är supersugen på är en till tatuering. om jag har tur skulle jag kunna boka in mig nu och få det gjort tills innan jag ska fara (i september nångång) men det är klart, man vill ju inte bara göra något för att få det gjort..


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback