semester. nu. jag

ohla laa.
ibland känns livet illa härligt. om man råkat lägga vantarna på en dress som man faktiskt ser helt otrolig ut i, har en semester framför sig, allt bara går på räls och klickar.
ibland känns saker bara så rätt och bra. det är härligt.

igår blev jag dubbelt överraskad. angelique kom hem från lund igår och, ja jag blev ju så klart inte överraskad egentligen, men ja hon följde med ut. och väl ute vem sprang man på då? bjugg! välkommen hem.

denna helgen har jag råkat äta en gluten grej med, mindre bra men det är nog det enda som vart litegranna kasst. eller ja, fotbollen var ju ingen höjdare heller.

nu lutar det åt lite online shopping innan det är dags att sova igen. får se vad man kan hitta för kul idag..

Kommenterer:
Postat av: bjugg

tack för välkomnandet! hann ju inte med att svänga mina lurviga med dig min sköna. måste dock ske snarast! och förresten vad gör fröken på midsommar? kyss

2008-06-16 @ 23:05:57

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback