terapi kostar på.

sverige vann!
tänk om folk rännt runt i gulblå dräkter och vrålat "sveeeerigeeeeee"  en helt vanlig tisdag en helt annan vecka på året då det inte vankades fotbollsfest hade folk garanterat muttrat "rasist".
ja inget jag orkar krångla mer med just nu.
har investerat i hela tre klänningar (och en kjol för att vara petig) idag som gör mitt sinne lite ljusare. att ingen fått shopping ordinerat som terapi av sin läkare är ett under.
ni ska minsann få se dom på bild! (fast inte ikväll)

jag har råkat fastna för en bok nu äntligen med. berätta inte för någon av harlan coben. den är en spännande rackare och sånna böcker har jag aldrig tidigare läst.
ibland hittar man en bok som man verkligen älskar och då den väl är slut vill man inte ha någon annan, inget annat duger men man kan ju gärna inte läsa om samma bok på stört heller. då blir man ist bok-lös en period.

Kommenterer:
Postat av: Carro

Lammkött och lammkött. Jag har svårt att avgöra om han är 23 eller 35.. Lite tricky ;)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback