will definitely fuck 4 fame.

förtydligande: jag fuckar inte 4 fame.
så där ja, då var det utrett!

idag har jag vart på frän överraskningsmiddag fast utan att alla stod i ett hörn i ett mörkt rum och hoppade fram och skrek. tror det var en rätt bra överraskning ändå. mat och jordgubbar och vin. jag var nöjd. den överraskade verkade med nöjd.

kampen om midsommar går vidare, jag är trogen hemmaplan i lägen som detta. ska jag vara bakis vill jag vara det där det är bekvämt, inte i en bilkö.
lite krök, mat och gott sällskap, det är allt jag vill ha, jag är en simpel människa. att riskera livet på ett slagfält (risk för drunkninbg, alkoholförgiftning, påkörning, ihjälfrysning, you name it.) är inte min melodi helt enkelt.

sisådär, nu ska jag nog måla naglarna eller sova. hoj!

Kommenterer:
Postat av: Malin

Delar din inställning till midsommar just nu, har nada koll på läget å förbereder mej för trolig hemmakväll :S


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback