änglarnaaaa (vrål).

det vankas historia mina kära.
jag, emilia, ska för första gången i livet på fotbollsmatch. nångång ska vara den första med. tisdag den 7 maj går spektaklet av stapeln, vackra ifk göteborg möter kalmar ff och jag kommer vara på plats.
detta är min födelsedagspresent till bror som fyllde år igår om jag inte missminner mig (vilket jag inte gör.).

image505

Kommenterer:
Postat av: Ullabella

Nä, shit vad roligt för dej! Och ihop med den där skitsnygga brorsan också, önskar att jag fick följa med... ;)

2008-05-02 @ 21:12:12
Postat av: Caroline

Jag ryser när jag ser det. Fy fan va underbart, du kommer att älska det :)

Postat av: Peking fan dammit.

Senast jag var på fotboll såg jag äckliga ifk göteborg. äckliga.

2008-05-04 @ 13:34:07

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback