fuzzy.

mitt lilla expriment att få reda på vilka NI är gick ju mindre bra. den enda som vågade säga hej var ju frida. därför får hon ett speciellt hej tillbaka riktat till bara sig.

HEJ FRIDA!

nu är ytterligare en helg till ända. min vita helg. det är så här det känns alltså. tre kilo tyngre. satt ju och proppade i mig godis och kollade film både fredag&lördagkväll. sparade väl dock in ett par slantar på att stanna hemma. slantar som förövrigt kommer ryka på tisdag då det vankas tripp till liseberrrrg.

är fortfarande hos mamma&pappa. vande mig äckligt fort vid att någon lagar mat till mig. vad jag däremot inte vant mig vid är att sova i en 90säng. igår var jag dessutom tvungen att dela den ringa platsen med en av katterna. rätt mysigt med en liten katt som spann tills jag somnade men lite för lite svängrum för att kunna sova helt bekvämt.


Kommenterer:
Postat av: Frida

Tackar ödmjukast! ;)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback