helg tamigfan!

hej för fan.
NU jävlar i mig är det helg. GUD VA SKÖNT.
(oj vad jag svär.)

snart är det mat och medans maten blir klar ska jag ta en dusch så jag slipper lukta gammalt kaffe, not very hot änna. sen ska det sminkas och kanske att jag ska klämma ner mig i något av garderobens senaste tillskott.
och sen vankas det vin. fy tusan alltså.

men frågan kvarstår. hur spenderar man lördag-dag?
är det kungsgatan och knöiga fik som gäller med resten av stan? beachen lär ju inte bjuda in till lek direkt.


förretsen så ska jag säga en sak. förut då jag hade käkat värsta stora lunchen fick jag hicka, och inte vilken hicka som helst utan värsta megahickan så en gång spydde jag nästan. det var spexigt. då såg jag nog ut så här. fast på den bilden kräks jag inte, jag gurglar flår. (flour?)

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback