plasticisfantastic.

igår satt jag och ett par vänner och bollade med idén om plastikoperationer. jag sa att om någon la en bunt cash i handen på mig och sa 'varsågod till valfri operation' skulle jag lätt passa på men jag skulle aldrig själv spara pengar eller ta ett lån till något sådant.

klart att man egentligen ska vara nöjd med hur man ser ut och det är ju skavanker och ojämheter som gör varje person unik och det är inget fult med det. världen hade förmodligen vart mycket tråkigare om alla vart formstöpta dockor men samtidigt som folk säger att det är ytligt att vilja fylla pattarna med plast så ränner dom själva stup i kvarten och gör saker som ändrar deras utseende. solar, färgar, klipper, gymar, bantar. you name it.

vädrar jag en gnutta dubbelmoral?

själv hade jag inte bangat att hoppa upp på britsen så länge räkningen inte dimper ner i min brevlåda. plastic IS fantastic!



vad är äkta och inte på denna här kroppen? never mind för hur som helst är hon är dödssnygg.

Kommenterer:
Postat av: Caroline

Fast det är ändå en väldans stor skillnad mellan att gå till frisören för 300 kr och att operera in silikon i kroppen för 30 000 kr..

Självklart är det en gnutta dubbelmoral.. Men det är ändå skillnad..


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback