i'll show you.

idag har jag gjort massa fräna saker. eller iallafall massa saker.

segade alldels för länge imorse men tillslut tog jag mig ut på rask&hurtig promenad. därefter vankades det jobb. efter jobb blev jag upplockad för att fara till alströmergymnasiets aula för att se på the dynasty och deras show grow up.

the dynasty är en dansgrupp där min syster är med. egentligen är det hennes dansklass fast detta är som ett sidoprojekt. hela showen har dom skapat på sin fritid utanför skolan. utan hjälp från lärare eller andra vuxna.
koreografi, musik och sponsorer har dom kirrat helt på egenhand. trettio spänn smällere på och dom kör även imorgon fredag, klockan 19. gå och kolla vettja.

på vägen hem skingrades molnen från mitt sinne som legat tyngt ett par dagar så jag såg kvällssolen skina. inte ett moln på himelen, genast kände jag mig glad och fylld av energi. knöt på mig promenadskorna och gav mig ut på en promenad i rasande fart. kunde bara inte vara innomhus när himlen sken blå.
raska steg, var ju tvungen att hinna hem till dirty sexy money!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback