att göra en angelina.

jag gillar djur och alla som känner mig närmre känner till detta.
har haft djur av olika slag hela livet, allt från akvariefiskar till häst.

jag är också, vilket de flesta kanske inte känner till, medlem i förbundet djurens rätt där man nog lugnt kan säga att jag är ett svart får eftersom jag gladeligen äter kött.
ivilket fall som helst. jag är ända in i märgen djurvän.

att skänka pengar både som medlem och fadder känns inte nog, det räcker inte. jag vill göra mer!
då menar jag inte knalla runt i demonstrationståg eller hälla färg på folks pälskappor. nej jag vill hjälpa till där det behövs, hjälpa dom som verkligen behöver det.

jag vill adoptera.



inte ett barn så klart men en hund. en gatugund. oälskad och oönskad. gärna en äldre hund, det är oftast dom som får bo resten av sina liv på hundhärbergen för folk vill inte ha gamla jyckar. jag vill ha en gammal hund, jag vill ta hand om och vårda och ge den det liv den förtjänar.

Kommenterer:
Postat av: art of Jesus

Sugen på ett hett och trendigt armband? Vi säljer billigt och 2 kr från varje sålt armband kommer vi skänka till röda korset. Hjälp oss att hjälpa röda korset! Även en perfekt julklapp!


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback