do something!

min dåliga mat vecka har nu gått över i vecka två.
tryckte precis i mig en frukost bestående av superduper gott bröd för att jag ska hålla mig mätt men framför allt inte riskera att svimma. nu mår jag istället illa av att ha ätit så mycket, äckliga bröd.
jag blir så trött på det här.
tur att mamma&pappa inte ser iaf, då hade det blivit hus i helvete är jag rädd.

jag hatar att äta!
det är 2008 soon to be 2009, man kan åka till månen, man kan operera i hjärnan, man kan få lama att gå och blinda att se men man kan fan inte låta bli att behöva trycka i sig mat för att överleva.
varför står tekniken stilla? jag är ingen anorektisk-bulimiker av något som helst slag, jag gillar bara inte att äta.

hobbyäta visst, en god middag i godavänners sällskap men att äta för att överleva, så himla medeltida!!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback