druvan uppdaterar.

om en natt är det fredag. en hel vecka där jag gjort ingenting. känns som slöseri med tid på ett sätt, fast å andra sidan har jag verkligen gjort ingenting med, tror inte ens jag spenderat pengar så när som på en dosa snus. plusminusnoll då?

imorgon ska jag gå utanför dörren för första ången på två dagar. hoppas det inte regnar.

har faktiskt en och annan höjdpunkt i min kalender nu framöver som jag ser fram emot.
oh, ska bli riktigt roligt att vara jag faktiskt!

Kommenterer:
Postat av: bjugg

..du har varit hemma och renat själen från slaggprodukter och skyddat dig från overkligheten utanför helt enkelt. Kanske värsta bästa terapin/fastan. Vi ses i nästa vecka! Kyss från en annan Druva. Druvan Röd

2008-11-14 @ 09:41:22

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback