klipp&klistra

det här var mig en fredag som heter duga.
fikat, hälsat på min gamla mormor&morfar, pysslat min maskeraddress, myst med vin i göteborg, råkade hamna på blogg.se's startsida och fått något av en tittarstorm och som grädde på moset så föll årets första snö.
blev så lycklig att jag hjulade när jag kom ut. (oj jag ljög.)

kom hem rätt så tidigt från kvällens bravader men ändå sover jag inte än, råkade fastna i soffan med teve+data. mys i teknikhörnan helt enkelt.



tjackade förresten nya pjucks häromdagen för en spottstyver. gissa priset vettja!

okej, en smärre summering av dagen i bilder med innan det är dags för skönhetssömnen.


(alltså, morfar, pyssel och snö.)

Kommenterer:
Postat av: Anonym

299:- Om jag inte minns fel, för jag har likadana. ;P

2008-11-29 @ 20:53:55
Postat av: emilia.

rättelse, 199 på rea ;)

2008-11-30 @ 00:19:26

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback