svart&vitt

strålande morgon må jag säga.
fortfarande kallt och klart, jag är helt lyrisk!

en gnutta ironiskt detta här, kollar reprisen av uppdrag granskning om sjukligt skabbiga hus&lägenheter, en politiker sa "dom bor i dessa råttbon.." i ärlighetens namn så bor mina råttor tusen gånger lyxigare än dessa stackars människor i dessa ruckel. fallfärdiga hus och genomruttna lägenheter i rosengård.
hur är det möjligt att kommuner och politiker i dagens sverige kan låta detta ske.



husen byggdes på typ 50-talet och efter att ha sett uppdrag granskning drar jag slutsatsen att ingen rört lägenheterna i rosengård sen dess.

Kommenterer:
Postat av: Melissa

Nej, visst är det hemskt... usch... då blir man besviken på välfärdsstaten...


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback